Prikkels, 1999
 

[Albert Heijn]
Met drie collega’s/concurrenten in competitie voor een unieke uitgave t.g.v. de millenniumviering. We winnen (we verliezen ook af en toe, maar vinden winnen leuker en dat lukt gelukkig regelmatig)! We ontwikkelden een boek over de 5 zintuigen. Om het horen te accentueren en om een unique selling point te creëren, bedenken we iets dat een wereldprimeur zou worden: een radio, ingebouwd in het omslag! Drie maanden lang; vrijdagmiddag om vier uur een kwartier exclusieve radio, alleen te ontvangen via dit boek. De elf uitzendingen werden gemaakt door studenten van Scholen voor Journalistiek in Tilburg en Utrecht. Het boek werd in een mage-oplage gemaakt. Een van de subdoelen was om eigen mensen ook weer eens te laten beleven dat je bij AH het bete boodschappen kunt doen, maar ook dat het bedrijf zich keer op keer realiseert, dat de mens centraal staat. René Repko van Albert Heijn (nu Randstad) was de verbinding tussen de grote AH en de kleine vLSP.



 
Loading image. Please wait
english